השכרת מדפסות לייזר למשרדים ולאירועים

ברוב המשרדים יש מדפסות בהן משתמשים מדי יום לצורכי המשרד. לעתים מתקלקלת המדפסת ויש צורך במדפסת חלופית כדי לענות על צרכי המשרד ולא להשבית את העבודה. חברת אי רנט מציעה פתרון זול, נוח ומשתלם וניתן לפנות לחברה ולהשכיר מדפסת לתקופה קצרה ומזדמנת. השכרת מדפסות מאפשרת ליהנות מפתרון יעיל וזול והחברה מציעה מגוון מדפסות לייזר בטכנולוגיות שונות. לקוחות החברה יכולים לבחור בין מדפסת לייזר רגילה (טונר שחור) או מדפסת לייזר צבעונית.

פתרון משתלם

לעתים יש לחץ במשרד וזקוקים למדפסת נוספת כדי לענות על צרכי ההדפסה הגוברים. השכרת מדפסות לייזר מקצועיות ואמינות מחברת אי רנט מאפשרת לפתור באופן נקודתי את הצורך וניתן לחבר את המדפסת לרשת. במקרים של מדפסת תקולה ניתן לשלוח את המדפסת לתיקון ולמנוע איבוד זמן יקר או אי יכולת לתפקד בעבודה כמו הכנת חשבונית, הדפסת מסמכים חשובים וכדומה. הפתרון שמציעה החברה נוח ומשתלם, וניתן לבחור במדפסת מקצועית שקל להתקין אותה למחשב, אך אם יש צורך ניתן לבקש שירות התקנה של המדפסת במשרד.

פתרון מקצועי לתערוכות, כנסים ואירועים

השכרת מדפסת לייזר מקצועיות וקלות לתפעול הן פתרון נהדר עבור חברות ועסקים המשתתפים בתערוכות או עורכים כנס מקצועי או מקיימים אירועים שונים. במקום לסחוב מדפסת כבדה ויקרה מהמשרד מזמינים מחברת אי רנט מדפסת לייזר לכמה ימים ונהנים ממדפסת לייזר שחור/ לבן או מדפסת לייזר מקצועית מהירה ואיכותית ומקבלים מענה לכל צורכי הדפוס באירוע. חברות רבות משתתפות באירועים כמו- כנסים, תערוכות מקצועיות, אירועי חברה ואירועים לקידום מכירות או הצגת מוצר חדש. באירועים אלה לרוב זקוקים למדפסת וציוד נוסף וחברת אי רנט מציעה פתרון כולל ורחב.

פתרון לאירועים פרטיים

כאשר עורכים אירוע פרטי כמו בר מצווה, ברית, מסיבת יום הולדת או מסיבות רווקים/ רווקות ויש צורך בציוד מחשוב והדפסה כדאי לפנות לחברת אי רנט ולקבל פתרון כולל מושלם. החברה מציעה מגוון פתרונות ויש ברשותה מדפסות לייזר מתקדמות כמו מדפסות משולבות פקס וסורק, מדפסות עם סורק ואופציה לשליחת מסמכים ותמונות ישירות למייל ועוד.