תעודת אחריות

להלן פרטי אחריות וביטוח אשר אי רנט תספק ל"לקוח"  ( להלן "הלקוח") בעבור השכרת ציוד.

אנו מתחייבים כי בתקופת האחריות ובכפוף לשימוש רגיל וסביר, המוצר יהיה ללא פגמים בחומרים ובייצור. עם זאת, איננו מתחייבים כי המוצר יפעל ללא תקלות או הפרעות כלשהן.

 

1.   מקרים בהם האחריות על המוצר אינה תקפה:

  • שבר כתוצאה ממכה, מנפילה, תאונה.
  • תקלה כתוצאה משימוש ברכיב או התקן לא מקורי.
  • קלקול עקב הספקת חשמל בלתי סדירה.
  • במקרה של טיפול לא נכון, שינוי כלשהו או תיקון אשר נעשה במכשיר ע"י אדם שלא הוסמך על ידי מפעיל.
  • קלקול עקב חיבור התקנים חיצוניים כלשהם.
  • תקלות שנגרמו כתוצאה מהזנחה בהחזקת המכשיר: כגון: חדירת זוהמה, חול, רטיבות וכו' לתוך המכשיר.
  • קלקול עקב נזקים שנגרמו כתוצאה מנזקי טבע (סערה, ברק וכו')
  • במקרה בו התווית והמספר הסידורי של המכשיר שונו או שאינם ניתנים לזיהוי.
  • קלקול הנובע כתוצאה מתקלה בקווי הטלפון.
  • מתכלים כגון :חלקי פלסטיק, חלקים מכאניים (כגון ציריות מסך).
  • דיסק קשיח שהוכנסה בו סיסמא ולא ניתן לשחזרה – לא יוחלף הדיסק במסגרת אחריות.
  • מסך עם כתם פיקסל אינו נחשב כתקלה לכן יוחלף אך ורק ע"פ תקנון של מחשבים ניידים
  • תוכנות כלשהן, בין אם הן טעונות מראש במכשיר, או שהותקנו מבעוד מועד.
  • במקרה בו גוף המכשיר נפתח ע"י גורם אחר מלבד חברת אי רנט.

 

  1. שירות במקרים בהם לא תקפה האחריות על המוצר (כמפורט לעיל)

נשמח לספק שירות למוצרים שאינם באחריות בתשלום.

בדיקה תעשה בחברת אי רנט שלאחר מכן תשלח את העלות של החלפת הרכיב המקולקל והעבודה לחיוב הלקוח

במידה ולא יהיה ניתן לתקן את המכשיר ישא הלקוח בעלות של המכשיר חדש. (יחושב על פי מחיר המכשיר המוזמן ביום ההזמנה)

 

 

  1. חשוב:

קבלת המוצר לתיקון במעבדות אי רנט אין משמעותה כי הפגם/התקלה הינם במסגרת אחריות אינטרמדיה. במקרה בו תקבע אי רנט כי התיקון הנדרש אינו מכוסה במסגרת האחריות יקבל הלקוח הודעה על כך ויתבקש לאשר תיקון בתשלום, אשור הלקוח לתיקון יהווה התחייבות לתשלום הלקוח עבור התיקון.